×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

بسمه تعالی

 

       در روز سه شنبه  مورخ 7/5/99 ساعت 10-8  به صورت مجازی در برنامه jitsi meet،  برگزار گردید .

در این جلسه  5  طرح پژوهشی  و 1 مقاله از مقالات اعضای محترم هیات علمی  مورد بررسی قرار گرفت که نتایج به شرح ذیل می باشد :

طرح «جراحی ترومای ارتوپدی در زمان پاندمی COVID-19 » به شماره 23074 متعلق به آقای دکتر ابراهیم پورمشروط به اصلاح عنوان مقاله  و درج affiliation واحد توسعه تحقیقات بالینی بیمارستان طالقانی در مقاله  با بودجه 000/000/40 ریال  و هزینه  پرسنلی 000/000/40 ریال  تصویب شد .

طرح ««آیا رادیوگرافی ایستاده تمام طول اندام تحتانی در میزان آزادسازی نسج نرم مدیال زانو در هنگام تعویض مفصل زانوی با دفورمیتی واروس اثر پیش بینی کننده دارد؟» به شماره23373 متعلق به آقای دکتر سجادی

نیز با هزینه 000/000/60 ریال وهزینه پرسنلی 000/000/60  و حق نظارت یک درصد مشروط به:

-              اعمال تغییرات در متدولوژی 

-              اضافه کردن عکس مجدد بعد از عمل به روند مطالعه 

-              اصلاح عنوان

تصویب شد.

طرح «بررسی ارتباط بین یافته های بالینی و آزمایشگاهی بیماران کووید 19 با اختلال عملکرد کلیوی در بیماران مبتلا به کووید 19 در مراجعین مرکز آموزشی درمانی طالقانی از اسفند 1398 لغایت تیر 1399 » به شماره 24729 متعلق به خانم دکتر اخلاقی و خانم دکتر مسرور با هزینه کل000/000/50 ریال  و هزینه پرسنلی 000/000/50 ریال و حق نظارت یک درصد مشروط به  انجام اصلاحات در متدولوژی تصویب شد.

طرح «بررسی سطح آنتی بادی های IgG و IgM کرونا ویروس _کویید 19 در پرسنل درمانی بخش انکولوژی بیمارستان طالقانی» به شماره23729 متعلق به آقای دکتر رضوانی و خانم دکتر جعفر زاده   با توجه به اشکالات وارده به طرح تصویب نشد.

 مقرر گردید طرح «مطالعه راههای مقابله با استرس و میزان خطرپذیری در بیماران مبتلا به سرطان و پرسنل درمانی در بخش انکولوژی بیمارستان طالقانی و افراد عادی در دوره کرونا کویید 19» به شماره 23790 متعلق به آقای دکتر رضوانی و خانم دکتر جعفرزاده توسط آقای دکتر خرمند بررسی و نتیجه به شورا اعلام گردد.

مقاله منتج از طرح تحقیقاتی آقای دکتر علی خردمند   به شماره 22419 با عنوان « بررسی فراوانی خشونت و تاثیرات روانی ، رفتاری وشغلی آن بر پزشکان مسؤل وپرستاران و روانشناسان شاغل در مراکزدرمان سوءمصرف مواد» با هزینه کل 000/000/45 ریال و هزینه پرسنلی 000/000/15 ریال  با حق نظارت 1 درصد به عنوان گزارش نهایی مورد تصویب قرار گرفت.

 

 

 

تنظیمات قالب